16.12

heeej, nu sitter ja p disa o mitt rum. Disa lägger mitt pussel ja gjorde på slöjden ida, (gjorde ram m) medans ja då sitter brevid henne vid datan! ida var de vanlig skoldag medans de var elevens val igår. Då var ja kvar i skolan och forkade och skulle ha gympa men skippa G. medans andra snälla människor var på stadsvandring i Norrtälje. Ja forskade m Sofia. vi forskade om Rob. de blev en bok om honom (mycket stolt) 
imorrn är de onsdag på morronen e de friberga/spanska men min spanska är i inställd o ja går t.ex. tsm me disa o della i gruppen så ikväll sover vi över hos della FETT KUL! (sovmorron till 9.30)
se ya
KLICKA FÖR FÖRSTORNING
 
 min bok om Rob                         haha
 
    pusslet                             disa lägger pussel :)
 
  min ram från slöjden      nepp, ingen spanska

Puss B'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0