städar...

hatar att städa, men de e de ja har gjort hela dagen förutom lite teve o data. jag storstädar mitt rum alltså slänger massor!   vrf?  för att mamma o ja ska till ikea o ja ska få fixa till mitt rum lite snyggt som ja då inte tycker e en självklarhet att mitt rum e nu...
imorrn ska ja nog till stan me carro, ska försöka få henne att vilja gå till jelly belly (godisaffärn) eller hur de nu stavas, fasst om ja får pengar o så av mami o dadi så kanske vi drar till grönan :D vi får se hur de blir.
de e så irreterande, min camera e hos sofia så ja kan inte ta bilder eller föra över nått till datan :(
men ska nog åka dit på morronen o hämta den, för den ska följa me till stan!
ikväll e ja nog bara hemma som att ja har sovit över 4 dagar i rad : della, nessi, ebba, sofia!  så de blir nog en myskväll framför teven o kollar på mean girl som går ikväll på 5:an kl. 20.00, ÄNDRADE PLANER nu kanske de blir så att carro kmr över senare ikväll, kul kul. måste gå nu -.- , skriver mer imorrn!
se ya

Puss B'


Kommentarer
Postat av: ,,,,,

Bloggar inte sofia längre här?????<3

2009-06-16 @ 09:19:14
Postat av: beata

jo, hon har inte bara skrivit på ett tag,

PUSS!

2009-07-02 @ 23:47:24
URL: http://bbsho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0