Kul att veta?


    B'[x]    S'[x] Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
    B'[  ]    S'[  ] Jag har pissat på mej av skratt. 
    B'[x]    S'[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. 
    B'[x]    S'[x] Jag har gråtit av skratt. 
    B'[  ]    S'[x] Jag har limmat fast min hand i något. 
    B'[x]    S'[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
    B'[x]    S'[  ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. 
     
              
                   
               ALLMÄNT   
                                    
    B'[x]    S'[  ] Jag är kär i kärleken.
    B'[x]    S'[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
    B'[  ]    S'[  ] Jag äter snabbmat varje vecka.
    B'[  ]    S'[  ] Jag är bra på matematik. 
    B'[  ]    S'[  ] Jag tror på spöken.
    B'[  ]    S'[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet. 
    B'[x]    S'[x] Jag är väldigt kittlig.
    B'[x]    S'[x] Jag älskar mörk choklad.
    B'[x]    S'[x] Jag sjunger i duschen.

Puss SoB'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0